Khamis, 28 Mei 2009

hujan lebat giler. bukan basah kuyup je, basah lencun, basah banjir dah.
minggu ni ala-ala borink laa jugak. xde pape xtvt kecuali gi gotong royong yang lebih banyak gotong rayau.

cam ada somtin yg tersilap buat je minggu ni. uncle ~pemimpin (bak kata pokyie) cam tetibe terjangkit penyakit bisul kat mulut yg menyebabkan susah bukak mulut. sudahnya, ala-ala sunyi laa jugak opis tuh. ada laa ala-ala rasa bersalah sbb puncanya cam dari aku je. aritu uncle ~pemimpin tu tegur, tapi aku sengeh sesaja, x klua barang sepatah pkataan pun. kendian tetibe je bila aku tgo uncle tu bg jawapan skema tahap ~skempus. bila miss yoyo'oo tgo pun sama je respon. & aku pasan nama miss yoyo'oo je disapanya, nama-nama lain cam dah terlekat dek bisul yg memberat di mulut uncle tu.

aku buat kesalahan yg sama cam aku buat masa jadik reader dulu ke? macam tak.
yela... yelaa... aku ngaku, aku dah ala-ala ~lari sket. apa nk wat nih... bising salah, senyap pun salah. kalo makhluk halus, bleh je nk vanish into the thin air. malangnya, aku ni makhluk kasar.

balik-balik menda sama yg aku buat kan.

tapi, judge aku by a phone call? quite nasty laa jugak tuh...

tapi mmg aku sendirik kekurangan kemahiran membina hubungan kemasyarakatan kott... mungkin jugak laa. ni pun kompius nk gi ke tak sabtu ni. x gi, cam nk gi. nk gi, nk gi kat mana?

one more thing... aku mmg kena pontem ke 3 & 4 jun ni? aiyaya...

Tiada ulasan: