Isnin, 4 Oktober 2010

Norae-bang~!

Hari Ahad hari minggu yang off~!

Huh, seronok jugak off pada hari semua orang cuti neh. Setelah beberapa lama tak dapat melepak dan dan jalan-jalan berseronokan pada hari cuti bersama hosmet-hosmet sume, hari ni kua lagi. Seronok.

Tempat yang dituju adalah SOGO. Norae katanya.

Oh? Ooo.... maap, bahasa Melayunyer, karaokae. Wekeke...

Aku opkos la lebih banyak jadi cameraman dan tukang kunyah serta tukang sebok dari nyanyi. Sape suh bawak aku nyanyi? Aku makan saja ye. Aku tak suka nyanyi sebab aku tak bley nyanyi.

Lepas 3 jam melepas gian katanya, kitorang berlima menghala ke Kampung Baru, ke HR STEAK HOUSE. Santap.

Tengah menunggu hidangan, tetibe salah sorang dari kitorang membuat ucapan. Katanya, timekasih sebab sepanjang tinggal sesama telh menjaga dia ngan baik, baik ngan dia, jalan-jalan bagai. Mulai tahun depan dia akan pindah.

Huh.

Yang lain dah ternganga. Apakah?

"Aku nak belanja korang sebenarnya."

Pergh. Ayat beliau yang last tuh melegakan, sebab ayat seterusnya adalah beliau bergurau kerbau je. Haip~! Buat aku pening je pikir nak cari hosmet lain tau tak. Ingat senang ke nak carik hosmet yang sekepala dan pepelik cam dorang tuh.

Mencik.

Tapi timekasih pada beliau sebab belanja kitorang. Semuga murah rezeki adanya.

Habis makan, kitorang ke BTS. Wehehe... memasing shopping. Bahagia~!






P/S: Sesi gambar tak leh nak taruk Apa la lagik poblem bloggie aku neh. Hushh...

Tiada ulasan: