Rabu, 24 November 2010

SheMale..... yang Feminin,

Erk... tapi sebelum tuh, boley ke pakai perkataan shemale untuk merujuk depa yang sebenarnya pompuan yang menafikan jantinanya tuh?

Ikut Wiki, lebey kurang tu la maksud shemale neh.

Huh, baikla, aku hanya nak cerita pasal shemale yang sorang neh. Memula aku kenal dia aku sangka dia straight, means hanya luaran je la ala-ala eksen kameng penuh kelelakian bla3, aku ingat dalaman dia still keperempuanan.

Rupanya, she male yang sorang neh, ada gelfren.

Uff.

Yang menariknya, pada masa yang sama, aku perasan, dia neh sukakan sorang mamat neh. Dan yang membuatkan perkara tuh obvious, bila mamat tuh mintak tolong somtin, memang dia akan sangat teruja, sampai keluar la perangai pompuannya; menggedik dan mengada.

Oh, kalau dia adalah pompuan yang menerima hakikat bahawasanya dia adalah sorang pompuan, rasanya aku akan buat tatau je. Yang menyebabkan dia neh menarik untuk gelagatnta diikuti, adalah kerana appearancenya tuh la. Punya la hard rock cafe punya imej, tapi menggedis.

Uff... umpama sorang jejaka gagah perkara meliuk lintuk memintal-mintal hujung tie. Boleh bayangkan cemana?





P/S: Perempuan ok pe.... nape nak jadik laki lak?

Tiada ulasan: