Isnin, 29 November 2010

Rayyan Fantasi is Coming~!

Buah tangn terbaru dari RAM dah nak kua next week, tapi kat MPH Alamanda dulu, aku opkos la takleh ke sana, tapi memang dah lama berangan nak tulisan terbaru antara peberet penulis aku neh.

Ohh... aku memang suka membaca, tapi setakat ni, peberet aku lebih tertumpu pada komik dan novel Melayu, novel omputih aku baru-baru belajar baca je. Kadang jeles gak orang lain dah ada peberet penulis novel omputih, aku lak terkial-kial lagik. Tapi, better late than never, kan? Keke..

Memandangkan aku dah skip satu buku RAM, jadik sangat tak sabar nak tunggu buku baru neh. Aku skip buku lanjutan kronologi Bagaikan Puteri, sebab aku tak rasa nak ikuti lagik kisah Haryani ngan Sunan.

Bagaikan Puteri - best, tapi takla aku suka sangat. Pertama sebab kesempurnaan Sunan. Haihh... agak impossible seseorang sesempurna tuh. Kedua, Haryani. Aisehh..

Cinta Sang Ratu - aku suker! Sebab sifat-sifat manusia Sunan dalam ni, sangat jelas. Dan best. Oh, aku suka ending Dani confess kat awek Indonesia yang tolong dia tuh. Tu la namanya life. Watak Haryani pun kuat dalam neh.

Hijab Sang Pencinta - hanya dibaca untuk melengkapkan kisah dorang. Dan as expected, memang tak bape suker sebab Sunan dah jadik supernatural balik.

Jadi sengaja skip yang latest, tajuk pon luper, keke.


P/S: Rayyan ~ must be somtin different. Hopefully. ^^

Tiada ulasan: