Rabu, 1 Disember 2010

Gang Leader

Wawawawawaaaaa.... aku dah dapat nick pulak dek TL-TL neh. Mementang la since double shift tuh aku, icy, mentholyn ngan nerdy asik sesama je, dorang sesuka lak panggil aku Gang Leader.

Huh, siap mention nama tuh kat sume TL kot.

Apa motif? Apa hal? Apa masalahnya??

Isk... motip sangat cakap aku camtuh, terasa cam jahat lak ngan panggilan tuh. Yang cik kak nerdy nan poyo tuh leh lak terspontan (katanya la...) mengenakan aku. Bila Mr Nite Rider datang semata-mata nak update kan kitorang sal apa tah, beliau ngan senyum-senyum malunya panggil aku ngan nama tuh.

"Apa neh, apa lak..." protes panggilan tersebut, dan opkos la bantahan dari aku hanya akan mengundang mengukir senyum kat Mr Nite Rider tuh.

Susah nak nafikan, tapi memang senyuman beliau sweet. Keke...

Dan-dan tu jugak Nerdy sound aku laju-laju.

"Dah tuh, nak suh panggil akak apa? Sayang?"

Dan walopun terkujat, yakin aku menjawab, "Boleh jugak." sambil hadiahkan jelingan penuh ugutan kat beliau.

Dan-dan tu jugak la Mr Nite Rider meninggalkan kitorang, ngan muka malu-malunya. Haipp...



P/S: Kalo Gang Leader yang comel, boleh jugak diterima. Haihhh..

Tiada ulasan: