Selasa, 28 September 2010

Rasa yang makin Hilang~

Sebelum neh aku sangat suka. Tapi akhir-akhir ni, aku tak harapkan apa-apa. Ada, maka aku layan la. Takde, maka aku buat tatau saja.

Bila melihat kegembiraan yang lain menyambut kepulangan, takde plak datangnya perasaan suka yang sama. Bukan la aku dah tak suka, masih suka. Cuma adakala terasa penat melayan jiwa yang suka meminta perkara yang tak mungkin dan mustahil.

Sebab tu la kot dinamakan minat dan suka. Datang tetiba, hilang pun macam tu je. Macam angin yang berlalu. Masa berpuput, terasa la nyamannya. Bila dah berlalu, dah terlupa pun bagaimana rasanya tadi.

Justeru, apakah hal ni akan berterusan sampai hujung minggu ni? Atau bila pandangan dipenuhi mereka lagi aku akan tergugat semula?

1 Oktober, antara penentu untuk keputusannya.


P/S: Penat memerhati tanpa disedari?

Tiada ulasan: