Ahad, 13 Jun 2010

Mau Apa Ye...



Jambangan bunga....




Teddy bear....





Jambangan beruang.....





Cokolatttt.....





Katakkk.....



Aduhhhh.... aku pening neh. Nak paksa Si Arjuna belikan apa ek kat aku? Tak lama dah, lagi 2 bulan je maka akan pakai la topi petak tuh.... Hehe... Walopon sebenanya bakal grad ngan pointer tak seberapa.... Wat tatau je la pointer tuh. Wahaha...

Tapi, antara hadiah-hadianh sume tu, tak berapa penting. Yang pasti aku nak famili aku ada, sebab aku adalah orang pertama dalam famili yang akan menyarung jubah konvo tu nanti. Tapi adik-adik aku mungkin takde kecuali si MAW yang suka gigit orang tu.

Dan if possible, aku jugak nak kekawan serta hosmet aku ada. :) Hahaha... mudah je kan?

Err... Aku cuma ada satu impian. Boleh tak diorang ni datang? Tak payah datang bawak bunga, teddy bear bagai. Aku nak dorang datang je. Err... taleh sume, sorang pon tape.


























B2ST....



Yang ni je pon tape......:P ~ Doo Joon~










p/s: Sabtu depan dorang datang Mesia, showcase kat Dragonfly. Justeru tak mampu la aku ke sana. Tapi, esoknya dorang ke One Utama untuk fansign. Jadi aku mungkin ada harapan bertemu dorang. Kidnap inche DooJoonie sampai konvo boley?
save the earth...


save the earth...