Selasa, 27 Julai 2010

Bila Lelaki ke Tandas Wanita...

Dekat tempat aku keje, tapi berlainan department, ada dua orang lelaki, yang menafikan hakikat asalnya dan berpakaian serta berperwatakan perempuan. Dalam bahasa basah santainya, mereka selalunya dikenali sebagai maknyah.

Salah sorangnya memang sangat cantik. Kecik comel je orangnya, tingginya mungkin kira-kira 155cm je. Potongan badannnya sekali tengok memang perempuan habesan, dressingnya juga memang tak tumpah sorang wanita nan ranggi. Berjeans potongan wanita, body shirt, lengkap dengan mekap yang ayu, siap bershawl bagai memandangkan hawa yang agak dingin dek ekon. Adakala beliau menyarung tights dan dipasangkan ngan blaus labuh. Nampak sesuai plak dengan rambut panjangnya yang selalu nampak beralun cantik.

Pendek cerita, dari sekali imbas, memang takkan sedar pun bahawa dia adalah kaum Adam.

Sehingga la bila beliau membuka mulut dan memperdengarkan suaranya. Adei... Machos abesannnnn....urhgk.

Ho, yang lagi sorang plak, kontra dengan yang pertama neh. Kalo yang pertama neh bersaiz XS, yang lagik sorang neh plak bersaiz XXXL.

Tapi, sangat sexy berbanding ngan yang pertama tadi. Yang kedua neh, selalunya pakai spaghetti, dan kendiannya dipadankan ngan cardigan, memandangkan polisi company memang takleh pakai sleeveless. Dan beliau tak penah aku tengok menyarung seluar, hanya berdress je. Taste memang ayu jelita sungguh.

Suaranya? Hoh, aku tak pernah dengar pulak. Tapi rasanya, harus la macho jugak suara beliau tuh.

Selalu aku pikir, andai mereka ke washroom, yang mana satukah yang mereka pilih? Gents, atau ladies?

Dan kerana aku malas berpikir, maka aku anggap mereka akur pada azali, jadi tentu la ke tandas lelaki.

Tapi pada satu hari, tengah-tengah aku betulkan tudung lepas amik air semayang, pintu tandas ditolak dari luar.

Hoh~ da XXXL guy? Erk.. gal? Erk... apa jantina neh???

Tak kesah la, tapi kenapa masuk ladies?????? Tak aman nak betulkan tudung mekap bagai tau x~!!


P/S: Tak sukerrr~





save the earth...