Ahad, 18 Julai 2010

Cerita Hosmet~

Burp~ alhamdulillah...

Pergh... cam dah lama je tak kua ngan hosmet aku. Last ari tu pun kua hujung bulan lepas kot. Beli barang-barang rumah. Dah lama takde sesi lepak-lepak manja ngan dorang, tingat la time meroyan tak hengat jalan-jalan.

Kalo kua ngan dorang neh, kalo gi tempat-tempat sesak cam Masjid Jamek, kompom kitorang akan jalan dalam satu barisan lurus, depan sekalik kd_ys ngan k_b, ketiga adalah aku, last sekalik nc.

Alasan?

Kata dorang aku suka hilang dalam ramai. Kononnnya kalo kua ngan aku, minit pertama aku ada ngan dorang, minit seterusnya aku dah hilang tah ke mana-mana.

Hakikatnya.... aku bukan la hilang, aku cuma kadang-kadang terminat kat sesatu menda dan kendiannya kaki aku otomatik berenti depan memenda tersebut, lalu dorang yang lain lak menonong je jalan ke depan sampai la tersedar yang aku tertinggal kat belakang.

Apa yang terjadik seterusnya...

Salah sorang dari dorang akan memekik nama aku sekuat hati.........

Heh, tak tipu.

Bagi orang yang pertama kali kua ngan kitorang, memang akan tekejut. Belum lagik tengok sesi aku kena bebel habesan ngan dorang masa shopping barang-barang rumah sebab aku hilang bersama troli.

Tapi, walau kena marah macamana sekalipon, aku akan tetap tayang muka inesen takleh blah. Heh~ Lepas tu aku buat lagi, hilang-hilang lagi, kena bebel lagi, kena pekik lagi. Dah jadik cam irama dan lagu lak, tak lengkap kot kalo kua ngan dorang tak kena sound.

Tapi tetap nak kua gak ngan dorang, hehe...

Marah-bebel-tengking-jerit-pekik tu la sebetulnya yang wat kitorang ngam. Ada pape cakap direct je, tade nak cakap senyap makan ati bagai.

Huh.. motif sangat malam ni aku membebel pasal hosmet? Rindu masa-masa lepak tu kot. Walopon still stay ngan dorang, tapi kadang nak gak tingat masa-masa tuh. Siot jiwang malam neh, pergh.



p/s: Huh, dorang cakap sejak aku keje call center aku makin banyak cakap. Huh? Ada silap sket tuh. Lebih tepatnya, perangai banyak mulut aku timbul balik sejak aku mula jawab call dalam 3 minggu neh. Hehe~ Baikla, aku try kontrol balik..... :)