Ahad, 18 Julai 2010

mr TL : da Story Begins...

Semenjak keje asik bersawang je blog neh. Adoi la...

Pejam celik pejam celik rupanya lagi 3 minggu dah nak konvo. Wahhh... tatau nak pikir apakah, takut pun ada, risau pun ada, tak berapa nak gumbira pon ada. Pendek kata, macam nasik kerabu la, sume pon ada.

Hoh, hari ni gaji training 3 minggu blom masuk jugak lagik, tatau apakah masalah. Nasib baik la wat masa ni leh gak idup la pepelan.

Sebut pasal keje, tingat pasal teamleader, mr TL. Hari 1st, kedua, ketiga asik berulang tanya dia, dia senyum je. Jawab je sume soklan. Masuk ari keempat, aku baru tanya satu soklan, dah dia jawab camneh.

"Awak neh, baru je habes training teori, semua pon tanya saya ke?"

Erkh.. pedih.

Hari kelima.

"Semua pon tanya saya, sistem kat PC awak tu takde ke? Saya ni sistem ke semua pon nak refer pada saya?"

Urkhgh.






save the earth...