Ahad, 30 Ogos 2009

2889
1430

tengah lepak depan laptop. bukak emel, baca blog dll.

triitttt...... triiitttt....

segera bangun dapatkan henset.

kak nasirah.

hello. ya kak nas?

hello, akak nak ajak bukak puasa kat kelana jaya petang ni. untuk AJK FESKUM.

ala, saya nak pegi umah pakcik la kak, dah lama x pegi ni.

x pe lah, pk dulu, nanti sebelum pukul 5 respon balik kat akak. kalau jadi, kumpul kat KPS pukul 6.

talian mati.

cane ni. sejak bukak sem ni, baru sekali gi umah pakcik, tu pun gi nk amik roadtax je. cemana ek? x pegi kang kecik ati lak pakcik tu.

tingat lak jasa-jasa pakcik yg sorang tu. penah bersusah payah dari dato' keramat ke pantai dalam semata-mata nk hntr anak sedaranya ke um yg ada kelas kat ai kul 8 pagi. pastu sesusah lak ke pantai dalam amik barang-barang anak sedaranya yang ni bila nk pindah plak.

hmm... tapi kan, heh, apa salahnya gi dedua, btol x?

fareast (artis yg wat persembahan lama tu) kat majlis bebukak pose kat kelana sentral...

aku gi je umah pakcik aku kejap, pastu cte la kat dia aku ader bukak pose kat kelana jaya petangnya. makcik aku lak ngan sempoinya cadangkan aku gi je sana, minggu depan aku leh datang bukak pose ngan doram lak. heh, cantik ah!

hazira (protokol), kak masaida (secretary) n yeni asyikin... memasing x sedar aku halakan kamera... hehe...


ooo ye... makanan yg ada makanan aran n makanan cina muslim. bleh tahan la. RM35/nett... hehe... boleh la kot.

save the earth...

Tiada ulasan: