Isnin, 24 Ogos 2009

Sahur pertama bersama Housemates...

memula memang nebes nak balik KL ni, pk cane sahur, makan roti ke maggi eh? bangun sesorang ke minum nescafe je nnt? pendek kata, banyak la jugak yg mengacau kepala hotak.

yela, kalo nk dikira ngan tulus ikhlasnya, ni mmg adalah sahur pertama aku di rumah sewa. tahun lepas cam x leh nk masuk buku je... haha...

tapi, inilah makanan sahur x sampai 2 jam tadi.... =)


ada ikan yang aku suka, udang goreng kunyit (tapi aku rasa resepi adik aku jauh lagi mantapp aa... hehe), ada ketam (aku x makan sbb x penah makan & x reti makan. haha...), ada daging kak dayang beli kat pasar malam masa nk berbukak, ada ayam (dalam pinggan daging gak...) last skali ada ikan goreng. hoho...

x cukup nasik seh....


save the earth...

1 ulasan:

MASKOR@ROSNANI ZAKARIA berkata...

oitttt...bestnyo lauk mu..sahur lauk best giloww..xaci ar..hehehe..xpo2, nok kelik dumoh doh pom...saba jah lar dopss..huhuhu..k, semoga Ramadhan thun ni lebih baeekk dr thun2 sudaa.. slamat berpuasa, bersahur, bertarawikh, berqiamullail,and so on lah..jupo nnti rayo nih...jemput ko pondok usang milik ayah aku (syukurlah, usang pom asal leh berteduh dr hujan dan panas, Alhamdulillah!!)..k..daaaaaaa..