Selasa, 18 Ogos 2009

Congratulations...!


miss jasmine pada hari konvo beliau...

bunga besar sebelah kiri tu aku yg kasi.. =P


Wajah-wajah penuh ceria dan lega setelah menerima skrol di pentas Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya. taniah, taniah dan taniah yg mampu diucapkan. semoga kehidupan trus sukses dan bermakna adanya.


Walopon pada asalnya bercadang nk mengabadikan gambar bersama-sama pada hari bersejarah memasing ni, tapi keadaan dan situasi nmpknya tak mengizinkan...


kak aida konvo pada hari rabu di mana ari tu aku ada kelas sejam je belah paginya dan sebaik tamat kelas iwm aku bgegas ke gerai konvo mcarik2 hadiah utk kak aida yg yoyo'oo ni. memandangkan kak aida penah kata dia tamau teddy, jadi aku mencarik memenda lain. dan akhirnya aku pun tatau apa lagi nk beli memandangkan soalan ni dah aku pk seminggu lamanya justeru pada hari berkenaan aku memutuskan aku bagi je somtin yg aku suka pada sorg kawan aku suka.


(perghh... ayat kodok hape-hape dah aku wat..)


kendiannya aku menmpuh lautan manusia yg ramai tu menuju ke tempat kak aida. jumpa je aku kasi la kat kak aida, sempat amik gambar kak aida utk dikongsikan ngan zuzack yg x dapat menyertai kitorang ni.


x sampai setengah jam mr. nice guy kak aida pun sampai nk bawak kak aida balik. so aku pun meneruskan perjalanan ke lab plak utk menyetelkan garbage enzyme...

hari konvokesyen miss jasmine lak beberapa hari pastu, iaitu sesi last pada hari last. pepagi lagi aku ke um sbb kononnya ada postmoterm.

kendian aku ngan issha nadirah merangkap boss aku menapak pelan-pelan mencarik adiah utk kak fizah g bnyk membantu masa perasmian feskum ari tu. pas memilih-milih, aku n issha wat keputusan beli je bunga sekuntum sorang utk kak fiza. pastu menapak-napak ke gerai yg ada, posing-posing segala bagai.


salah satu pose kat gerai feskum 09...

kendian, aku beli satu teddy utk miss jasmine. yg ni x pe, sbb awal-awal miss jasmine ada cakap dia nk teddy utk hari konvo beliau. memandangkan hari tu hari last, jadi aku dapat beli teddy yg agak besar dgn harga yg berpatutan utk miss jasmine. harapnya dia suka la.


ni bkn la teddy aku belikan utk miss jasmine... skadar hiasan semata-mata...

sementara menunggu miss jasmine keluar dari DTC aku n issha jejalan adanya. issha sempat main paintball, aku terkecuali memandangkan ari tu aku ngan comey n kiutnya pakai baju kurung. (bajet nk amik gambar ngan miss jasmine... haha)
kalo ikutkn ati aku nk main je, cam aa lasak sgt paintball tu, tapi memandangkan aku malas nk menjawab itu ini, so aku putuskan takpela, aku balik bilik sekre je. =(


bersedia memulakan perang paintball... issha adalah yg berbaju biru...

bila issha balik bilik sekre, aku tahan gelak je tengok tudung birunya dah hijau sana sini. kata issha teruk dia kena tembak ngan kak nas n dilah. heh, lasak! cerita issha lagi, pelutu tu sampai masuk dalam mulut beliau. pahit! aku telan liur imaging rasa peluru memenuh dalam mulut. nggee...

pukul 5 lebih kurang miss jasmine sms dia dah kluar dwn. so aku menapak ngan ayunya (memandangkan ujan baru je berenti, so ayu la sket gaya jalan..) ke sana. bg teddy kat miss jasmine dan sempat terkujat sekejap tgk abang-abang beliau.


heh, kenapa muka iras-iras ustaz akmal ni? sedara mara ke sume?


sempat kejap je ngan miss jasmine memandangkan masih ada urusan malamnya. so aku segera mintak diri.

Tiada ulasan: