Ahad, 14 Februari 2010

Rupa Baru


Rupa baru lappy aku sekarang. Adakah terlalu kegilaan? Erkk.. maksud aku, adakah terlalu kejiwaan dan kejiwangan? Sampai sume orang tersenyum kambing?


Ni adalah rupa lappy aku sekarang setelah berusia lebih 2 tahun. Adakah ini terlalu kejiwaan atau dalm erti kata lain apakah ia terlalu kejiwangan? Aku sedikit confuse dengan beberapa komen dari beberapa member yang mengatakan aku semakin jiwang akhir-akhir ini apatah lagi dengan rupa baru lappy ini.

Lappy ni dah lama telah menerima saranan abang aku supaya diubah rupanya. Namun memang sengaja aku kekalkan rupa lappy atas alasan malas menampal bagai. Tapi hakikatnya, aku adalah seorang yang sangat gagal dalam tampal menampal dan pastinya akan menyebabkan kecacatan di mana-mana kiranya aku cuba jugak menampal. Tapi, bila ke DigitalMall tempohari, tetibe aku tersuka mendalah ni. Kebetulan hanya RM9.90, so aku bedal je satu.

Dan pelbagai komen aku terima, yang rata-rata tersenyum sumbing melihatkan wajah baru lappy aku.

Tapi, aku merumuskan, suka hati la, janji aku suka. Wahaha...




save the earth...