Selasa, 6 April 2010

I love to thank my coordinator.

"You should write at least 10 pages."

Chapter 1 thesis aku yang hanya 4 helaian diselak-selak. Nyaris nak tercabut staple yang melekat di bahagian atas helaian tersebut.

"This is not good," sambung supervisor aku dengan muka berkerut.

Pen dicapai dan beliau mula mencoret-coret sesuatu.

"You should first define.... bla... bla.. bla.." katanya dengan sungguh bersemangat.

Aku angguk-angguk, nyaris nak jatuh kepala tergolek sebab terlalu asyik mengangguk.

"Do you understand?"

Aku angguk lagi.

Beliau mengangguk sekali, berpuas hati mungkin. Kemudian beliau ke bahagian penghargaan.

Ayat pertama. My sincere thanks to my supervisor...

Beliau angguk.

Tapi tetibe, "I also love to thank my coordinator__"

Tetiba saja SV aku gelak besar. Terkejut unta aku dibuatnya.
















I also love to thank my coordinator for helping me during my difficulties of continuing this project.

Salah tang mana ayat aku tu?

Kenapa SV aku gelak besar? Aku tak pahammmmm............ :'(





p/s: Katanya nak 80 ms, aku skang ada 24 je. Ottoke.........nanes guling-guling la gini.


save the earth...