Jumaat, 23 April 2010

Teringin lagi~

Sangat tidak mempunyai kekuatan untuk study. Satu ari suntuk layan Idol Army Season 3. Adosss....

Tetibe plak rasa nak balik kampung.

Hehe... mementang ada gap lagi 5 ari. Wehehe... Apakah perangai ini, buat KL-KB cam library ngan kolej 11.

Sekali balik ranap satus hengget. Tapi bila nak balik KL balik, dapat balik duit tiket, tu yang tak terasa je nak balik. Wehehe...

Sebelum ni aku duk kutuk-kutuk si Arjuna yang suka balik 2 minggu sekali, buat Sintok-KB cam Kadok-Kor. Apadaa... such a baby yang tak leh berenggang ngan umah. Tak macho langsung...

Sekali aku lak buat menda sama, perjalanan lagik lama dari duk umah. Bak kata orang, roda tu bulat, arini ko mengutuk, esok lusa ko plak la kena kutuk. Wehehe..

Yang terbaru aku balik seminggu lepas, dah la balik suka hati beli tiket on da spot buat macam nak naik bas dari stesen Universiti nak ke Mid Valley, nasib baik la ada tiket. Lepas tu, duk umah semalaman je pun, balik pun sekadar mengadap lappy siapkan tesis, tak dulik pape sampai MAW buat onar, sengaja mengacau, carik perhatian la konon. Huh~

Sebelum ni pun penah je aku balik suka hati beli tiket on da spot. Dan dah siap naik bas baru call cakap aku balik. Pangai cam hape je.

Bila hati dah kat kampung, apa je depan mata pun dah tak jalan. Hatta DooJoon pun, masih tetap aku balik jugak. Wakaka....

Masa balik ari tu, sekali mak aku hidang pengat pisang. Waaa... walopon sebenanya aku tak berapa sangat ngan pengat pisang, tapi sangat terharu bila mak aku siap hidang kat depan hidung, padahal kalo tak, nak makan sila masuk dapor sendiri amik ye... Tapi sebab aku tengah bertungkus lumus ngan tesis agaknya, maka mak aku siap letak depan mata lagik...~ Komawo omma...~


Sangat manisss.... wehehe... last sekali adik aku yang sebok makan gak, pape je..

Ni plak bila budak kecik menangis. Buruk. Cam hape je. Hangin giler beliau bila snap gambar beliau tengah nangis, kekecik dah eksen nak suh amik gambar comel sesaja. Ingat diri sendiri sangat comel la tuh~



Lepas tu gigih peluk mak bagai.... dah la dari mana datangnya dia sorang je duk panggil mama mama bagai~





Teringin nak balik kampung lagi.
Lagi.
Lagi...
Lagi.....
Lagi.......








save the earth...