Isnin, 28 September 2009

Dari Kerana Mata...

dari kerana mata...
aku tergoda...
aku tergoda terkeciwa...

baru je konon-konon bahagia sampai kl, x sampai setengah hari sampai, mata dah trasa lain macam. bila suluh je ke cermin, warghhh!!! dah merah berurat-urat. ooo...tidak!!

isk!

aku terjangkit sakit mata...

pagi ni, pegi satu kelas je, lepas tu pegi klinik. jumpa doktor, dia cakap hati-hati, nnt terjangkit kat house members...

dia bagi list ubat, dan mc. 28 sept - 30 sept.

haha... cam demam malaria plak dapat mc sampai 3 hari.

ubat dapat jugak 3 jenis. titis, dan telan. dan ubat yg paling aku x suker ialah antibiotik sbb kena habiskan. kalo best cam gula-gula x pe jugak.
(andaikata adik aku yg tgh wat dip nursing dengar statement ni, gerenti nk kena ceramah kesihatan berkajang-kajang..haha)

malam ni, patutnya ada grup discussion, ngan G3 IWM, tapi memandangkan aku kena la menkuarantinkan diri sendirik, supaya org lain x kena sakit ini jjugak, jadi terpaksa la aku duk umah je, tgk tv. haha...

semuga housemates aku sume ada antibodi yg cukup kuat supaya doram sume x terjangkit ngan aku memandangkan aku bukan spesies leh kuarantinkan diri dalam bilik je. hehe...

oo ye.... aku dah officially one of T.S MY. hehek...
kd_ys yang ajar.. haha...




p/s:erk...kenapa bila titiskan ubat mata trasa pahit sampai ke anak tekak?

save the earth...

1 ulasan:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

ntah le.. dari kecik dolu pun tertanya² jg nape pahit kat tekak... tapi bila jumpa doktor ..lupa plak nak tanya..... sbb tekak dah tak pahit..huhuhuh