Khamis, 10 September 2009

Kepada Semua

entry ni adalah satu jawapan kepada soalan member-member yang bermurah hati meluangkan masa menjenguk blog ini. (haha...)

1st of all... (erk, ayat bajett...) tenkiu, tenkiu susah-susah aje tinggalkan jejak korang kat ulasan, komen dan seangkatan dengannya.

tersenyum sorang la aku bila membaca komen-komen tu.

kepada cik shafiza aka pija, lain kali saya tambahkan sekali mangkuk tingkat, mangkuk gulai, mangkuk pinggan dan sebagainya ye... =)

kepada cik hasni plak.... tq atas keprihatinan anda. cumanya, aku bukan la sedih, jauh sekali rasa kuciwa. cuma, menatap blog ko & sarah, aku teringat saat-saat manis yang lebih kurang sama cam korang sedang nikmati sekarang. hehe, aku tumpang hepi untuk korang... =)
plus, kalaupun dalam sesikat pisang tu ada yang busuk, tapi masih ada yang boleh dimakan atau sekurang-kurangnya dilenyek-lenyek dengan tepung dan digoreng, btol x? so, aku sekadar mengenang yang best-best dengan mengabaikan yang pahit kelat.

ooo ye... maaf la ye, aku x dapat nak komen di blog-blog orang lain termasuk la blog aku sendirik. pilihan profile x keluar dan aku x boleh nak post komen. sesatunya blog yang aku boleh komen ialah blog HapaCrita.
jadi, andai ada yang tau nk betulkan blog aku ni, boleh la ajarkan ye...tQ!

lagi satu, aku pun bermasalah nak menengok sapa la yang jadik follower kat blog ni.

tambah plak, pengetahuan aku pasal blog dan cara-cara mencantik serta mengeditnya, sangat la terhad. (erk... segannya mengaku. haha..)









save the earth...

Tiada ulasan: