Sabtu, 26 September 2009

Terakhir di Sini...

post terakhir dalam mood aidilfitri 1430H di rumah terchenta. isk, cam dah xkan bukak blog plak. hehe... dramatik la kononnya... haha.

malam ni aku akan ke kl balik, berbekalkan benih-benih sawi, bunga-bunga impatiens balsamina dan lantana camara serta polybag. sumenya bapak sayer yang bertungkus-lumus mencarik sume mendalah tu khas untuk anaknya yang bijaksananya telah bagitau baru semalam. haha...

menda-menda tu sume untuk projek aku yang mesti disudahkan semester ni jugak dan aku mesti memulakan tugas-tugas menanam ni dengan segera andaikata ada hasrat nak balik raya haji nanti. heh, bahaya betul jadik student buat projek nih!

dan jugak, sebenarnya, prof dan budak master yang tolong aku ngan projek ni pun dah agak tertanya-tanya ngan status projek aku ni. doram takut terbengkalai sbb GE ni makan masa 3 bulan sebeum leh digunakan, aku lak senyap seadanya x kontek hape pun ngan doram. jujurnya aku bukan tamau kontek ngan doram, cumanya bila aku jenguk aku punye GE ni, aku selalunya agak mengejar masa, jadi biasanya aku x gi jumpa la budak master yang tolong aku tuh.

prof plak, aku selalu je jumpa beliau 2x seminggu masa kelas, jadi aku sesukanya beranggapan aku x de poblem ngan projek aku jadi x payahla mengganggu beliau yang mmg sibuk ngan segala bagai. hehe...

hadei, dah nak kul 7, belum mandi nak bersiap segala bagai. tapi dah siap packing, wedges dah masuk beg, apa lagi... ha, ketupat untuk pakcik aku kat sana, blum masuk beg lagi. halamak, beskut raya pun belum masuk lagi jugak la.

kena blah dulu. selamat tinggal ye kampung halaman. isk.. ader rezeki kang aku tumpang la sesape balik masa deepavali nanti. hehe....

kl, here i come! (ooo... tidak.... eseimen berlambak...)


impatiens balsamina..... biasa budak-budak tingkatan 4 atau 5 aliran sains tulen akan carik untuk eksperimen doram....

lantana camara..... biasa makcik-makcik kat kampung tanam depan umah pasal bunga dia cantik walopun baunya kurang mesra di hidung....


save the earth...

Tiada ulasan: