Khamis, 17 September 2009

iWM... Intebiu

kira-kira 0640, aku ngan pakcik & makcik aku pun memulakan perjalanan balik ke kampung. azan zohor kami selamat sampai ke kampung. 5 jam perjalanan aku habiskan ngan pejamkan mata dan menutup telinga. justeru aku tidak tahu bagaimana perjalanan dari kuala lumpur ke kelantan. tahu-tahu saja aku dah pun masuk ke machang. haha...

sehari sebelum tu, aku ngan grup iwm ke hotel grand season untuk sesi menemubual stakeholder seterusnya iaitu pihak CIDB. dari stesen universiti ke kl sentral dan kemudiannya amik plak monorail ke chow kit. seterusnya berjalan kaki beberapa langkah menyelusuri jalan pahang sebelum selamat tiba di hotel tersebut.

meskipun mulanya agak cuak dengan lokasi tersebut tapi apabila bertemu ngan pihak cidb kerisauan pun menghilang ngan kebaikan puan tersebut menjawab soalan demi soalan yang meluncur dari shan dan pija. inche ali plak masih ada mood nak mengenakan shan dan aku semasa sesi tersebut. syukur la masih dalam keadaan formal, kalo x harus ada yang balik dengan dahi berbenjol.

sesi temubual tamat kira-kira jam 1220. menapak keluar dengan muka bahagia masing-masing sempat berposing di sekitar hotel tersebut.

kemudian, dari chow kit kami sengaja berjalan kaki hingga ke masjid jamek dan kemudiannya berpisah di situ kerana aku masih ingin shopping buat kali terakhir sebelum balik beraya di kampung.

sesi interview... sila perhatikan wajah cik pija kita... =)

sila lihat pula aksi tatau-label inche ali...

bersama wakil CIDB yang sangat baik hati... dan jugak encik photographer yg sangat sporting...

bersama cosmate merangkap grupmate bertemankan papan tanda nama CIDB...

semasa berjalan-jalan selepas tamat sesi intebiu... gambar yg sempat disnap. perhatikan air muka inche ali semasa intebiu, sesudah dan selepas... haha..














sekarang masa untuk buat kueh raya!


save the earth...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menarik2....nanti da tua leh represh blik kengan interbiew dgn akk2 ni...hahaha