Jumaat, 4 September 2009

Jihu Sanbae (BOF) di One Utama...

399

beberapa minit nk ke jam 3 tetibe kak dayang mesej.

"awak ada kat rumah x?"

aku reply.

"ada, tgh bersiap nk keluar kejap."

x sampai seminit tipon menjerit minta diangkat.

hello, awak ada kat rumah x?

soalan sama kak dayang.

ada.

pun jawapan sama jugak aku kasi.

akak nk pinjam kamera boleh x?

boleh.

kebetulan aku baru pas cas bateri.

akak nk gi mana?

saja gatal mulut bertanya.

akak mungkin nak gi tengok Ji Hu.

jawab kak dayang selumber habis.

wahhhhh.......

aku dah teruja.

(perhatian, Ji Hu atau nama sebenarnya Kim Hyun Joon ketua kumpulan SS501 adalah salah sorang pelakon hensem tahap maut dalam drama korea Boy Over Flowers atau dalam versi mandarin, Meteor Garden. justeru, kepada yg tatau menau mengenai drama ini boleh segera membuat kajian, time kasih.)

aku x join, aku gi umah pakcik aku berbukak & teraweh kat sana. bila aku balik umah, duk kejap balik la kak dayang n 2 lagi hosmate aku, respon doram ialah....

kak dayang : meleleh makkk........................

dengan gaya squid-quid terlebih cecair.

kak azie : hensemnya......... woo bin tolak tepi jap.

(perhatian : woo bin adalah salah sorang watak dalam BOF jugak.)

azee (yg selama2 ni minat heroin je) : hensemnya doram.....................

juga dengan gaya tanpa tulang belakang.

kepada cik sara plak, jangan la bersedih hati sbb bebudak BOF tu sume adik2 kita.
huahahahahakkkkk......



p/s: sesekali citer sal korean bley tahan gak. haha

save the earth...

1 ulasan:

Ibu Ammar berkata...

weh, ji hoo jer yg aku nak jumpa..dia bukan sebaya aku ker? hahaha