Sabtu, 5 September 2009

Group 3 IWM 09/10

entry kali ni aku nak bercerita pasal kumpulan aku dalam integrated waste management atau bahasa melayunya pengurusan sisa bersepadu.

berbeza ngan intro to waste, kali ni aku rasa agak dapat bernafas memandangkan tumpuan kitorang cuma dekat kampus sendirik. (sebenarnya banyak jugak yg x puas ati ngan grup kitorang yg mengikut sesetengah pendapat sekadar buat keje senang.)

tapi apakah aku kesah ngan kekata itu? sama sekali tidak. well, dak grup aku dapat markah tinggi la jugak. heh!

ooo ye... kali ni aku nak perkenalkan sesorang grup aku ni.
sebenarnya grup kali ni agak menyeronokkan dan aku kerap x rasa macam tengah menyiapkan satu popbl yg kalo ikut pengalaman sem lepas mmg menakut dan mengerikan. (haha...)


position : ketua kumpulan
nick : ali @ adik pija (wahahaha)

selaku seorang ketua, individu ini sangat bijak mengatur plan mengenakan shan dan ahli grup yg lain. cara-cara beliau mengenakan grup membernya adalah dengan menskipkan namanya sendirik bila membahagikan tugas.

info tambahan, beliau adalah kawan yg rapat dengan shan (watak ini akan dikembangkan selepas ini) dan selalu mengusik shan. beliau juga alergik dengan perempuan chantek di mana pandangan beliau boleh berpusing 360 darjah dari kerja-kerja pembincangan yg sedang dilakukan sekiranya ada yang melintas.

tapi kredit harus diberikan kepada beliau kerana berjaya mengendalikan sesi temuramah dan temubual dengan stakeholders dengan jayanya.
ayat beliau di setiap soalan adalah :
"boleh tak kalau saya nak tanya...."
atau
"boleh tak kalau saya nak tahu......"

shan di sebelah kanan...

position : grup member 1
nick : shan

ini boleh dikatakan mastermind kepada hampir keseluruhan di mana beliau selalu akan seyes dalam tindakannya. beliau jugak merupakan seorang pekerja.

info tambahan, beliau yg kecik molek ini selalu menjadi mangsa buli kepada inche ali sperti yang telah diterangkan sebelum ini. walaubagaimanapun, pada satu hari akhirnya inche ali telah berjaya dibuli oleh shan apabila inche ali terpaksa berjumpa dengan supervisor mereka keseorangan.

shan dan inche ali adalah satu pasangan yg selalu bersama sejak dahulu lagi. =)

ooo ye. shan adalah seorang peminat horlick dan warganegara malaysia yg akan berhadapan masalah apabila meminum teh.

berposing bersama beskal pakcik jaga rimau bintang di zoo...

position : grup member 2
nick : pija

beliau memiliki satu rangkaian adik yang bersusun bagaikan mangkuk tingkat bertingkat-tingkat baik di kampus, di kolej mahupun di mana-mana. beliau adalah seorang kakak yang amat berjaya sekali.

beliau juga merupakan salah seorang kakak kepada inche ali. selain itu, beliau turut berperanan sebagai seorang penasihat kepada inche ali.

info tambahan, sama ada beliau tersenyum atau bermuka prune, dalam keadaan tergelak atau bergelak ketawa, lesung pipit akan terbentuk di pipinya. justeru, beliau banyak menerima ugutan untuk menanggalkan lesung pipit tersebut. diklasifikasikan keadaan beliau adakala bahaya dan adakala kritikal dek kerana lesung pipit tersebut.


sari sebelum pezentation ari tu...........



save the earth...

2 ulasan:

ismi_fizs berkata...

amboi2!!!...mangkuk tingkat yer...mangkuk sup, gulai dll xkira ka gee????lupa er???hehehe

thnks gee bt pija gelak n sengeh bc entry ni..

Tanpa Nama berkata...

kak pija tergelak ke?xcayela...
npe gmbar kte menarik sgat...ish3.