Selasa, 10 November 2009

Hijack

*post segera*


akhirnya berjaya jugak aku menggodek-godek blog ni sampai boleh letak komen balik. adehh.... penat!

semalam terjadi rampasan. :'(

macam yang aku bising-bising tepek gambar kek bagai kat entry sebelum ni, ahad lepas adalah besday salah sorang housemate aku. setelah berjaya memberi kejutan kepada beliau, kitorang lelepak depan tv, manakala kerana aku adalah student yang sedang dalam musim finale, terpaksa la buat-buat rajin mengeluarkan nota segala bagai dan study.

tetapi oleh kerana aku sangat mengantuk dan konon-kononnya penat, aku terpaksa mintak diri untuk melelapkan mata barang sejam dua.

kira-kira dua jam terbenam dalam alam separa mati, aku tersedar dan terperasan ada sms.

"kitorang nak pegi Tanjung Gila, meninggalkan ko.. haha.. belajar tau dongsaeng~"

aku dengan mamainya bangun berlari ke hall.

kosong.

selipar-selipar berkepala pepelik tersadai di hujung suatu sudut.

ooo~~~ ini bukan la satu mimpi. isk!

kerana telah ditinggalkan untuk memberi peluang aku study, maka aku pun study. di depan laptop yang terbukak dengan macam-macam. blog, forum, google, dan seangkatan dengannya.

kerana malam tadi ada perlawanan antara chelsea dan man.U, maka mereka itu telah pulang awal. ini kerana nc adalah peminat ManU.

aci pintu dibukak....

"hey, aku suruh belajar...!"

aku tayang sengeh sebelum sedar-sedar je bruk telah dirampas. terkulat-kulat aku dibuatnya. akhirnya aku menumpukan perhatian kepada nota di atas meja yang sebelum ni asik terperap di bawah meja. ;P














p/s: Uuuu~~~~ tak sabar nak habis examm......... isk!













save the earth...