Rabu, 11 November 2009

Theme

*lama sangat ke aku tak mengupdate blog aku nih? tengok blog ni dah banyak entry... blog ni pun banyak jugak. yang ni pun.... apa cte?


nampaknya tema study week dan musim final kali ni agak berbeza dari sebelum-sebelum ni. takde lagi nomad ke kolej 10, kendian ke kolej 11, menapak ke library aras 3, dan seangkatan dengannya. sesi belajar menerusi ym pun semakin berkurangan. semester ni lebih sendirian nampaknya.

ada pro dan con untk memenda ni. baiknya, takla tensen ke apa ke tengok orang lain dah paham banyak, dah study habis, dah itu dah ini. yang tak baiknya, heh, exam kul 0830, 0815 aku kat rumah lagi. sudahnya paper kedua merangkap paper pertama exam kat exam building aku terpaksa berlari-lari manja memanjat anak-anak tangga ke aras dua. sekitar exam building yang biasanya tak penah surut dengan lautan manusia kelihatan sangat lengang kali ni. kalau duit seposen jatuh pun mesti dapat dengar dentingan tuh.

tiba di aras 1. pengawas yang jaga exam sedang dalam proses menutup pintu menunjukkan sume student dah pun siap siaga nak jawab exam. aku je masih di jalanan nih. berlari lagi. sambil mengeluarkan pencilcase, kalungkan kad matrik, keluarkan pembaris panjang, kalkulator, dan beg duit. berlari lagi ke aras 2.

sampai.

duduk.

bernafas.

baru nak hela nafas yang kedua...

"calon boleh mula menulis."


mantap tak aku? heh, perangai hape btol la.... ni unni-unni kat umah blom tau, kalo tak harus sebakul aku kena tadah tinga. hehe.... seyes cam bebudak pra-sekolah btol la aku... hihi...







p/s: ok, ini entry yg sangat merapu. sal exam pun nak citer. apa daa.....

*sebenar saja je nak mengupdate. hehe...



save the earth...