Jumaat, 2 Oktober 2009

Biyane....

ari 1st ke kelas setelah terpaksa mengurung diri sendirik beberapa hari... tau apa jadik? hehe... dek entry 'terduga..isk', salah sorang member yang berkongsi supervisor ngn aku telah dihujani hujan rintik-rintik dengan soalan-soalan tentang supervisor tersebut.

dan ini menyedarkan aku bahawasanya kawan-kawan aku mmg alert betul dengan perkembangan kawan-kawan doram...

komawo...

berbalik kepada perkara pokok, heh, nasib baik member aku tu tatau aku telah memperincikan beberapa perkara tentang kitorang kat dada ESFIE ni... hehe... biyane...

agak-agak la, andai kata beliau tau, apa respon beliau? mau aku kena marah agaknya... hehek... apa nak dikata, terlajak keta bleh reverse, terlajak berblog, boleh padam... hehe...

moralnya adalah...

selepas ni aku aku cuba lebih berhati-hati dalam menulis apa saja yg terlintas di pikiran... haha..







p/s : penatnya berkejar dari um ke mid valley... haha... esok uptown!! =)



save the earth...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam perkenalan

sudah dibaca padam pun akan terkenang2