Sabtu, 31 Oktober 2009

Muslimat M1............summarize

lokasi: nilam puri
masa:2007



3 yang berdiri, cuma sorang yang tinggal kat nilam puri, yang jugak merupakan antara yang paling rapat ngan aku masa kat nilam puri. pengapit beliau yabg berdua tu dapat offer pASUM dan ni adalah rehlah terakhir kitorang sesama.

yang buat peace tu pun turut ikut jejak sama. manakala yang duduk kedua dari kiri tu plak, keluar jugak, sebab dapat offer SPA. serius aku x percaya akan terpsiah ngan beliau yang jugak merupakan antara kawan paling baik, sopan santun segala.

lepas amik result sem 2, beliau ke rumah aku yang cuma kira-kira 1km dari UM nilam puri.

beliau: kita dah x jumpa sem depan ni tau.
aku: eh, kenapa? pegi pasum ke?
beliau senyum je.

"saya dapat buat nursing."

sepanjang hari lepas beliau balik aku cam terpenyek je tepi dinding. x leh trima btol kenyataan tersebut.

bila bukak sem, cuma tinggal 12 orang pompuan, 17 lelaki. sekaligus mencatat sejarah kelas yang lelakinya paling ramai dan pompuan paling sikit. tapi tiapkali kelas, nampak cam sama ramai je.... tatau la kenapa. =p


hanya ni yang tinggal.....

teringat satu hal. aku bertiga masa tu dengan sorang member jawa dan lagi sorang sabahan. bila bercakap, masing-masing bercakap dalam loghat sendirik. jadi bila kitorang bersembang bunyinya lebih kurang macam ayam bercakap ngan itik.

tapi speselnya, masing-masing paham apa yang dicakapkan. hehe...






ps: tingat pipah yang pendiam buat lawak... x payah la susah-susah buat air, jus pun x pe....



save the earth...