Khamis, 22 Oktober 2009

Final Presentation...!!!!

tarikh: 22 Okt 2009
lokasi: SE.9, MUCED

hari presentation IWM. 20 minit setiap grup, 5 minit sesi soal jawab, x termasuk masa prof nak bg komen dan segala bagai lagi.

penat, dan seronok pada masa yang sama. hehe... pezen stat pukul 0900 dan berakhir kira-kira 1430. perghhh... masa nk pezen plak, cabut undi dan dengan bgus sekali grup aku dapat giliran yang kesepuluh, yg terakhir. ngg..!!!!!!!!

wahhh... aku penat.... tapi tingin nk letak gambar manyak2......



kump pertama pezen... yg jugak merupakan kumpulan terbaik.... bentang pasal minyak masak yg dah digunakan kepada biodiesel....

ni bukan dodol walopun rupanya iras-iras.... ni adalah minyak masak yg dah digunakan dan dah melalui beberapa poses yg kendiannya bertukar menjadik sabun..... siap ada demo basuh tangan guna mendalah ni......


kump kedua pezen.... membawa isu Pay As You Throw, bleh ke implement kat mesia? buleh ke??


kump keempat... hitam sungguh baju2 doram nih....


break sekejap.... minum pagi...


kump seterusnya... aiseh... sape menyorok kat blakang tuh?? my ex-groupmates.... hehe....


sesatunya group yg ahlinya x penah bertukar-tukar...contoh yg sgt setiakawanissszzz....... doram ni pezen pasal plastik. tu yg memenuh atas meja memacam spesies plastik tuh......

susah btol aku nk amik gambar kump ni... inche berbaju putih tu asik perasan aku nk amik gambar dia, saje nk kena denda banje nasik ayam agaknya tuh....


kumpulan pembentang ke 8... ketuanya tuh berketinggian 180cm... doram wat pasal heavy metal, ada satu tumbuhan tu nak meneutralkan kandungan heavy metal kat landfill, punya la tinggi, ada kot 2x ketinggian mr.leader tu.... *slide asik ada gambar dia je....* huhu...


ni lak pembentang ke-9.... ketuanya tuh, dari stat pezen kul 0900 lagi duk bising apa la. seat beliau blakang aku dan kekejap dia bebel, jadi aku tompang sekaki bebel-bebel ngan dia.... =p
doram ni wat pasal Tesco.


ooo... yeahhh!!!! dah habeh pezen.... inche berbaju batek ijau ialah daddy cosmate aku... hahakk... Prof P. Agamuthu.... merangkap supervisor projek aku.... tgk amoi yg berbaju kurung tu, iaitu cik shan, baju beliau telah dihadiahkan oleh cik pija yg sgt baik ati balik raya n suh mak beliau jahitkan utk cik shan.......


pose selepas habis seksa pezen berjam-jam... nggg...... seb baik ujan, kalo x gerenti x sempat nak amik gambar.... hahahhha





p/s: exam time......!!!! taniah kepada best presenter.... cik lean, cik anis, dan miss wen ji.... =p




save the earth...