Khamis, 11 Mac 2010

Tomorrow is Friday

Esok adalah Jumaat.

Yang bakal menyaksikan seramai 42 orang penuntut jurusan Sains Pengurusan Alam Sekitar akan berdiri di sisi poster masing-masing untuk membentangkan hasil projek tahun 3.

Sesi pembentangan yang dibahagikan kepada 2 sesi iaitu sesi 1 (0900-1030) dan sesi 2 (1030-1200) akan dinilai oleh beberapa orang pensyarah. Semua pembentang dikehendaki menampal poster masing-masing setengah jam sebelum sesi dimulakan.

Jadi, diucapkan selamat maju jaya kepada semua yang terlibat. Kepada yang tidak terlibat, anda semua dijemput hadir ke sesi pembentangan tersebut. Kepada para junior, kalian digalakkan hadir supaya dapat memahami sedikit sebanyak apa yang bakal kalian lakukan pada semester hadapan.

Kepada Prof Z, terima kasih kerana menunda tarikh penghantaran eseimen Sceintific Writing yang dijadiualkan pada hari ini untuk memberi laluan kepada pelajar tahun akhir yang konon-kononnya sangat sibuk untuk poster presentation ini.

Kepada pembentang-pembentang, sila berpakaian penuh tatasusila tertib pada esok pagi. Oh ya, sesi 2 ialah 1030 pagi, bukan petang hari. Jangan terlupa esok membawa 35% dari keseluruhan projek. =)



p/s: Kepada inche ketua Spas SGPI, mohon maaapkan keterlanjuran anak buahmu ini yang tiba-tiba terguna bahasa yang sedikit kurang sopan dan nada bahasa yang sedikit kasar pada pagi tadi. Ampunkan saya ye... tak sengaja sama sekali. *emot nanes-nanes*


save the earth...